Negativ

Det finns en som är mer negativ än vad jag är, så jag vet vart jag fått det ifrån an man säga, Huset som vi hoppades kunna köpa lite tidigare skall ändå läggas ut på hemnet, det svinnlade för mina ögon och känns som det glider ur mina händer nu, det är det första huset som verkligen känner att jag vill bo i av alla dem som vi kollat på, vi har allt chansen att få det ändå men det beror på vart slutpriset blir och om vi har till kontant insatsen, så jag ringde för att få lite tröst och det första hen säger: Ja! där sket det sig för er, det kommer bli för dyrt så ni kommer inte att ha råd, jag blev fan gråtfärdig, hen kunde väl ha sagt: oj då! då blir det den långa vägen men än så är det inte kört! det är så som jag vill tänka iaf
Sen skall sambon visa huset för barnen och fröken negativ kommer att hata huset, säkert bara för att jag vill ha de.
nu var JAG negativ igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0