jahopp

Jag och Tösen har inte pratat med varandra sen jul nästan ingen ide att göra det heller för hon svarar inte....så förra veckan när dom var hos oss så fick jag bita i det sura äpplet och försöka prata med henne, jag hade lagt upp ett tal i huvet på grejer som hon har sagt till mig men det föll jag berättade om min bakgrund och vad som skulle kunna orsaka mitt humör ibland. och tydligen så tycker hon att jag försöker fostra henne om jag ber henne plocka ur diskmaskinen eller att jag säger till henne att hon skall ta på sig varma kläder när hon är påväg ut i en sommarjacka i minus grader, jag tror hon inte vill att jag skall finnas i hennes pappas liv, att jag står ivägen för hennes lycka som är att mamma och pappa skall bli ett par igen, Han säger att det aldrig kommer att hända men vad vet jag om det...
Just nu känner jag att det kanske hade vart bra om vi hade ett förhållande på halvtid också, vi skaffar oss varsin lägenhet och köper huset när tösen har flyttat hemifrån, så får vi träffas när han inte har barnen.
Nu närmar sig fredag och barnen kommer och jag får mer ont i magen.
Jag kanske skall va hos mamma då, vi är ju också bjudna på kalas på lördag men jag vet inte om jag känner för att gå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0