me-myself-and-i

Skall hitta tillbaka till den som jag en gång var, Letar på nätet om hur jag skall skydda mig från negativitet, jag tror inte det är jag som startar det. Det är omgivningen som gör det, så just nu letar jag efter hur jag skall skydda mig från det, Läser att det bästa sättet att skydda sig från människor som drar ned är att inte umgås med dem, men i detta fallet så går det alltså inte. Jag har än så länge inte hittat ngt som jag kan göra till punkt ock pricka som meditation t.ex utan jag får väva ihop ngt själv, men jag måste börja att inte bli påverkad och varje gång så får jag tänka positiva tankar istället.

Jag har gått med i en matdagbok, än så länge är det gratis, jag har gjort detta förr men denna gången ändrar jag taktik! istället för att minska all mat bara-för-att-jag-gått-med-i-en-matdagboksklubb så har jag börjar med att fyllt i på ett ungefär vad jag äter, Jag tycker själv inte att jag stoppar i mig speciellt mycket på en dag men det återstår att se...
Jag skall bli noggrannare på att mäta upp exakt vad jag äter, sen borde jag se vart och hur jag skall minska.
Nu borde det funka....eller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0