fel igen

Jaha. Nu blev det fel igen. Fikade med mina fina vänner och betättade vad som hände i veckan (tar det senare om jag orkar) och att barnen är splittade tack vare bristen på kommunikation mellan mamma och pappa. Och då nämnde en vän att det är bra om det fins tydliga regler för barn att man vet vad vi har för vardagsrutiner t.ex och när jag kom hem bubblade det inom mig och jag ville berätta detta. Han tog allt på fel sätt, säkert tack vare min brist på att kommunicera på rätt sätt. Han trodde att jag suttit och sagt till dom att vi inte heller har regler och fortsatt att beklaga mig över detta fast så var inte fallet. Dom håller på med yoga och jag skulle behöva göra något för att samla energi ibland, det var där allt startade i diakussionsväg med mina vänner. Sen sa han att en annan gång när jag kommit hem hade sagt ngt om en av vännernas killes barn,  som om jag jämförde mig med henne. Som sagt  Allt blev fel. Kanske skall sluta träffa min vänner...
känner mig som en fullständig idiot. Käns som om jag klagar på honom i bland och det gör jag nog men jag menar inget med det. Jag tycker han är en fantastisk människa en fantastisk pappa kan inte tänka mig ett liv utan honom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0