urk

Om jag skulle ta och hitta på något på måndagar för att glömma av att jag är arbetslös, jag vet bara inte vad.... men jag har några exempel, jag kan ju bestämma mig för att INTE kolla igenom alla sidor med arbeten, jag kan sy på måndagar, jag kan shopa (Inga pengar till sånt) jag kan gå på stan, jag kan ringa och umgås med Hundvakten, detta får jag fundera över, men idag skall jag nog ta å göra en såndär docka som jag fått beställning på det är ju en form av jobb iaf.
Jag är lite avundsjuk på alla dessa människor som är så..... ååå vad heter det ordet, dom får saker att hända lixom dom är framåt, en kompis i gbg är sån, eller jag har många sådanan vänner iof, kanske skulle gå en kurs hos dem. 
Jag gjorde något dumt igår, vi var på Torp en sväng å jag köpte en T-skirt ett klockrent exempel på en onödig utgift.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0