uppuppupp

Jag kan tänka mig att jag uppfattas som väldigt negativ i det som jag skriver här, men just nu är det så. alla som mån gång vart ofrivillig arbetslös tänker nog som jag. det är ganska skönt att skriva ned det som är i huvet för att sen läsa det och försöka se det i ett annat perspektiv, då kanske jag kan se hur tramsigt jag tänker.
Just nu så väntar jag på att få ett mail av dem som jag var hos förra veckan, ett negativt så klart. Det kändes och inget vidare när jag fick därifrån i fredags så jag förväntar mig att det kommer ett. "Tack för visat intresse men vi har valt att gå vidare med andra kandidater,
 Lycka till" så jag har redan format ett svar till dom i huvet. "jag tackar för att jag fick chansen och lyckatill ni oxå"  samtidig som det kommer kännas skönt att jag inte går vidare så blir man ju ledsen. skönt är det för att jag skulle inte leva upp till deras förväntningar. jag skulle bara vara så jävla rädd att göra fel. jag bör hitta mig ett arbete där jag kan smälta in i mängden. Ett större ställe kanske.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0