måndag

Hatar verkligen måndagar. Speciellt nu när jag inte har något arbete att gå till. Hatar att Robert åker på morgonen. Känner mig aldrig så ensam som då.
fast denna måndag är lite annorlunda.  Jag gick upp och körde honom till jobbet. Hämtar upp honom påvägen till gbg Vi skall på konsert ikväll First aid kit med hele gänget skall bli fantastiskt kul.
 
sen har jag lite ont i magen. Vet inte vad jag skall fokusera på. Skall ju till den där revisionsbyrån på fredag. Så jag vill helst bara tänka på det. Läsa in mig lite av det som jobbet handlar om. Men jag måste väl oxå hålla min sökajobb statistik uppe med.  Dvs skanna igenom alla sajter och söka alla jobb som jag hittar. men jag vill inte missa denna chansen som jag har fått på fredag.
vilket är bäst kvalité eller kvantitet?
Jag säger kvalité men säger samhället kvantitet? 
sen har min a-kassa inte kommit igång heller. Dom är väldigt kassa på att höra av sig. Har det senaste pappret kommit in?
Är det något mer dom vill ha? Kommer jag att få stämpla?  isf när?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0