Igår

Igår blev jag sur. Jag frågade om någon kunde plocka ut diskmaskinen när jag gick ut på kvällskissen men när jag kom tillbaka satt dom båda i soffan och maskinen orörd. Jag fick plocka ut den själv som jag gjort hela veckan. 
Ibland tror jag dom tänker att "du e ju ändå bara hemma på dagarna, då får du något att göra" 
att vara arbetslös är 2 heltidsjobb för att du söker jobb på dagarna dvs man granskar arbetena som söker folk för att skicka in det perfekta brevet. Sen ligger man på nätterna och funderar över varför man inte får jobben. Det fins dem som i första hand funderar över hur man skall överleva ekonomiskt oxå. Det behöver jag inte göra. Nu låter det som om jag har pengar. Det har jag inte eftersom A-kassan inte har kommit igång än. Nej, Robert hade klarat sig utan mig här. Utan min inkomst, men hade jag bott själv som sist gång så hade jag även haft det ekonomiska över mig.

Tillbaka till början, jag ville bara att nån annan kunde ta det initiativet att tömma den jävla maskinen. Det bor iaf (nästan) 3 vuxna här. 
Gör jag inget så käns det som jag är en parasit som har fastnat innanför deras väggar. Sammtidigt vill jag inte bli en hemmafru som gör all tråkig skit. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0