HERREGUUUD

Jag skall till en revisionsbyrå som jag skickat min CV till för vidare "Diskussion" som han skrev,
jag skickade iväg min cv samt personligt brev igår (9/10) vid 10 på morgonen det tog knapt 1h sen fick jag ett svar han undrade lite på vad jag gjorde idag och om jag fortfarande arbetade kvar på grossistföretaget om inte? varför?, så jag var snabb och svarade sen tog det 10 min till att han gärna träffas för vidare diskussion,.
HERREGUUUD, jag är såååå nervös! det svartnar för ögonen blåser bakom ögonen jag får kräkreflexer, sååå mycket vill jag ha det jobbet sååå mycket vill jag att de skall ta sig ann mig, viktigare träff har jag nog aldrig vart på.
Jag skall dit nästa vecka på fredag, då har jag lång tid på mig att stressa upp mig på som Robert säger till mig. Jag har lång tid på mig att plugga in alla termer , jag skall damsuga Expowera, jag skall kolla i mina gamla böcker jag skall vara så förberedd denna gången. Kommer jag in där skall de inte bli besvikna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0