Arbetslös del ll

Jaha  nu har jag vart arbetslös i ca 5 veckor. Suger som fan. Har sökt ungefär 20 arbeten bara under den perioden. Har sökt säkert 50 jobb innan jag blev arbetslös.
jag skäms över antalet jobb jag sökt. Skäms över att det är så många och ingen vill ha mig.
Vissa dagar är bättre än andra, just nu e de svart. Inget kul att inte har något att göra. Den enda stunden som jag slapnar av något är när jag är på promenad då har jag släppt datorn för en stund annars sitter jag och konstant tittar om det kommit in något nytt jobb som jag kan söka. 
Tänkte igår att det börjar bli meningslöst att söka alla dessa jobb. Men söker jag dom inte så får jag definitivt inget jobb. 
Hoppas denna känslan av hopplöshet vänder snart. Det gör den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0