drömm

Jag drömde att jag träffade min fina vän. Jag deltog i nån slags parad i ett shopping center och hon stod där vid sidan av och frågade om vi kunde mötas upp utanför en affär....typ intersport och samma tid skulle jag möta R utanför vad jag trodde var samma ställe. Men jag stod på fel plats,  jag missade min fina vän och R kom aldig fram, han vinkade bara och gick. 
Jag är så otroligt rädd för att allt skall skita sig. Dåliga vibbar. När jag kom hem idag så sa tösen knappt något när jag försökte få en konversation. Ibland funderar jag på om hon jobbar på att splittra oss. Jag blev väldigt arg och sa t R att jag tycker detta är jobbigt att jag tar illa vid mig av denna situation och att vi lika gärna kan skaffa oss varsin lägenhet. Som vanligt försvarar han händelsen "det är inget att bry sig om. Hon är så liten. När man är 13 är man medveten om vad man gör och säger,  hon är sån mot alla" då slängde jag ur mig att det är jävligt egoistiskt. Då har jag egoistiaka barn fick jag till svar.
jag känner mig som en idiot. Är det bara mig det är fel på? Är jag en "bortskämd flickvän" 
Grejen är att det är otrevligheter mest hela tiden. Jag är inte van vid att man försöker vara elak hela tiden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0