måndag dag 27 (34)

Tycker inte om folk som ljuger!
Skulle vart till en butik i Skara idag på jobb så jag ringde dit på förmiddagen och frågade om någon hade skrivit upp sig och vilken tid isf, men tjejen viste ingenting. Hon frågade sin chef (som jag skickade brevet till och som skulle sätta upp det i personalrummet) som svarade att ingen hade skrivit upp sig och att lappen legat i personalrummet, men varför viste inte tjejen något om lappen....Jag tror att Chefen struntade i att sätta upp den!!
så jag spenderade dagen hos mamma

Ja, snart snart snart halvtid
är sugen på salt mat

Dagens känsla/tanke: förväntansfull, men det fins ingen anledning till de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0