lördag dag 32 (29)

nu jädrara är det nedräkning på allvar, fler dagar har gått än vad det är kvar..... tjoho

Läser en rolig bok om en tjej som läggs in på rehab för sina drogbesvär och hon funderar på hur tråkigt hennes liv kommer att bli utan droger och vad 17skall man göra utan att gå till pubben för att ta en öl eller 2-3- st,
just nu e vi ganska lika, jag har iof inte missbrukat mat på det sättet förutom att jag inte haft en bra relation till mat, allt jag stoppat i mig har lagt sig på sparfickor i kroppen och därför har jag blivit så fet.
I boken: hej jag heter Rachel och jag är narkoman.
Min verklighet: Hej jag heter Jenny och jag är fet.

Idag har jag fantiserat om pasta med nån god krämig pastasås och rött vin.
Dagens känsla/tanke: känner mig faktiskt lite nere, men det beror nog på att det är lördag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0