Dag 18 och 19 (43 och 42)

Lördag
jag slarade med att skriva igår, var på middag hos mmmas kompis men jag åt en soppa såklart jag tänker inte beskriva vad dom andra åt
Iaf, dom var ganska berusade redan när vi kom, trotts lite tårar och högljudda samtal så var det trevligt, trotts en massa sociala fel och nästan skrämt slag på Sigge så var det trevligt

Söndag
idag har jag hunnit med så jäkla mycket, lämna sigge hos mamma, en snabb tur till Ikea på 30 min, kånka in en bokhylla och bord i bilen sammanlagt 45 kg, kånkar in det i lägenheten skruvar ihop skiten hämtar sigge, laga byxor år grannen, delar och syr gardiner, inte konstigt jag är jätte trött, får bli en snabb kiss i trädgårn sen ett avsnitt Twin Peaks i sängen
Har inte tänkt så mycket på mat idag
Dagens känsla/tanke: trött och inte alltid kul att göra allt själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0