Dag 14 (47)

Är jag egocentrisk? jag har frågat mig själv detta, måste börja tänka på om jag sätter mig själv i centrum när jag är bland folk...

I morgon gäller det, skall för första ggn prata försäkringar, men jag känner att jag kan det så det kommer säkert att gå bra. Sigge skall vara med lilla Nicki så han kommer att få det bra han med.

Mitt soppsörplande börjar skrämmande nog bli en livsstil, 14 dagar idag, det låter längre med 14 dagar än 2 veckor, " bara" 2 veckor kvar till invägningen, skall bli spännade att få se mina värden =)
Idag har jag verkligen tagit min promenad, jag gör det ju varje dag, men idag så gick vi upp till mamma och hem igen, så nu har jag en jätte trött hund vid mina fötter, värmer så gott =)
Har t.om skurat mitt kök idag =)=)
Dagens känsla/tanke: nöjd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0