Dag 13 (48)

Har vart på handels idag känner mig suuuper stressad över mitt projekt, sov uruselt inatt, drömde att vi blev utslängda på gatan för att bättre folk ville bygga bättre hus där vi bor, och som det ser ut i dagens sammhälle så e de ju inte omöjligt alla tänker i första hand på sig själv och sitt leve,

Jag blir tröttare och tröttare på att inte få äta, snart har denna dagen oxå gått men hur fan skall jag klara 47 till??...

Såg idag på skvaller-Fcebook att en vänn som egentligen inte är en vänn har bjudit in alla mina vänner till en fest, jag skiter i själva fest delen, men det gör ont att tänka tillbaka på den tiden då vi höll samman och att man idag är så bort räknad, som sagt jag skiter i själva festen för att jag ändå inte vill umgås med värdinnan

Dagens känsla/tanke: orolig stressad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0