Torsdag dag 37 (24-21)

Har bestämt mig! 3 veckor kvar från idag, så jag slutar på torsdagen och börjar äta lite på fredagen =)

Hoppas på att det som jag skriver här inte sårar någon för det är inte meningen att jag skall göra, jag skriver bara ned det som far runt i huvet på mig eller som jag har vart med om och allt skrivs ju från min vinkel...

Har vart med om något speciellt idag, var på stan och fikade med gamla vänner varav den ena skall berätta något och vänder ryggen åt mitt håll och pratar enbart med den andre....jag tror inte att ryggvändaren gör det med mening utan att det är bara så som hon fungerar, men jag drogs tillbaka 10-20 år i tiden (jo vi har kännt varandra så länge) för det var så ganska ofta under vår ungdom, att jag försvann lite i periferin, världen var ganska så liten på den tiden så det gjorde ganska ont, men nu när man blivit stor och världen harf blivit större så bryr jag mig inte på det sättet.!

Dagens känsla/tanke:fundersam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0