Torsdag dag 44(17-15)

Sigge och jag har vart på kurs, vi blev plaserade i hundrummet, vi fick gå igenom en byggarbetsplats, sen när vi kom in på rummet och skulle spola lite vatten så kom det inget vatten
-byggarbetarna sätter väll på det när dom slutar! tänkte jag
NäNä, när vi kom på kvällen så var det kolsvart i hela korridoren som tur är så hade vi första dörren så jag såg lite från en gatlampa så jag fick hittat nyckelhålet, sen var såklart vattnet inte påsatt...VARFÖR HÄNDER SÅDANT ALLTID MIG!!!!!!!
Fick tillslut byta rum, men tyvärr så var det ingen glad min som jag fick av "husmor", hon fick ju ta en extratur till jobbet för att sen behöva byta rum för en som har med sig en hund....

Sedan var det film kväll...Skicka vidare...en jätte bra film och till kvälls-snacks så var det TACO

Som det märks så är jag på ett jävla humör, känner mig borta, utanför överallt och så vill jag äta, just nu skiter jag i att jag inte nått delmålet bara jag får äta något, men de e bara att fortsätta sura och gå å lägga sig hungrig..
Dagens känsla/tanke: AAAGGGHHHAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0