söndag dag 54 (7-5)

Jösses vilken fullspäckad dag jag hade igår, promenad med Sigge, fika med M, hämta morbror och köra honom till stan, C och barnen kom på besök sen dök grannen upp, lämna bilen hos mamma, hämtad av mamma och upp till M. För en gångs skull tänkte jag gå ut på krogen, men det var fullt så jag åkte hem i stället, och i natt så har jag nästan sovit 12 timmar, Sigge är hos mamma ...
Men varför kan jag inte bli lämnad ifred när jag sover, mina orosmoment och vardags funderingar har tagit sig in i mina drömmar inte ens där kan jag bli ifred.

Gjorde lite Mental näring idag (som ingår i Xtravaganza), jag åkte och hälsade på fina fina A med sina fina barn, fick lukta lite på minstingen och hålla lite i honom det var mysigt, och så kom M pappa i huset hem och lagade middag, och självklart så frågade dom om jag ville ha lite, men jag fick tacka nej, jag kommer tillbaka nästa vecka sa jag.
Jag hade ett par stövlar som A fick av mig dom passa henne jätte bra, riktigt kul tycker jag

Sen puttrade jag hem med mammas bil, drack lite soppa och åkte till träningen riktigt skönt att avsluta en annars så pissig vecka med lite kroppsarbete

Just det ja, det är lika bra att påminna sig själv om att jag skall ta n omgång till med dieten efter jul...tror 10 jan 10 mars blir bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0