Söndag dag 47 (14-12)

Var hos C på en liten fest och playdate för sigge, men jag tror inte att han kom sådär jätte överens med Jack, annars å e de som vanligt, jag är fortfarande jätte sugen, om inte mer, på mat
Kommer att utsätta mig för stora prövningar idag när det gäller mat
1; har vart på en skogspromenad med morbror och mamma med 4 hundar och efteråt så är man alltid lite hungrig och frusen, dom käka en god dubbel skinkmacka med västkustsallad och varmt kaffe med mjölk
Jag fick blanda i lite cappouschino pulver i kaffet för att det ens skall kunna gå och dricka... tycker vansinnigt synd om mig
Och nu kommer prövning nr
2; Middag hos min bror.... återkommer om det senare
Nu har vi kommit hem igen och det var en trevlig kväll hos brorsan, dom käkade potatis-aubergine och köttfärs i ugnen, det luktade väldigt gott skall jag meddela, det är nästan så jag kan känna mat doften i kläderna....

Både jag och Sigge är jätte trötta nu vi har haft en intensiv helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0