lördag dag 39 (22-20)

Fick en trevlig kväll igår, tog kvällspromenaden ner till T så slapp jag ligga hemma på soffan för en gång skull,
Men idag en ny dag, får faktiskt på mig en jeans klänning som mamma och jag köpte för 3 veckor sen, eller jag fick på mig den redan då men nu börjar den att sitta fint på mig =)
Har börjat fundera rent praktiskt på hur det kommer att bli när jag börjar äta igen, känner mig lite nervös inför det, tänk om jag inte lär mig äta och går upp alla kg igen...
OBS klockat tickar dax för dagens långa promenad

Sitter hemma hos mamma, jag har vart på jätte dåligt humör.... fick mens idag och det får jag 1 gång om året max, och nu kan jag ju inte äta å tycka synd om mig själv,
så promenaden var inget kul, kände mig sketen-hungrig-trött, åkte hem till mamma å tog en lååång dusch så då var jag inte sketen längre, åt en soppa men det är ganska otillfredställande kan jag meddela, sen somnade jag på soffan, vaknade med lite bättre humör. Men de e fortfarande lördag =/
Men snart har denna helgen oxå gått och då är det bara 2 helger kvar.
 Träffade på en gammal kärlek igår, det var kul, vi pratade lite snabbt, men oj vad tunnhårig han har blivit, fick en go kram innan vi sa hejdå
Dagens känsla/tanke: Vill inte vara hungrig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0