fredag dag 45 (16-14)

idag har jag vart på arbetsförmedlingen och som alltid när man kommer därifrån så känner man sig värdelös, som en parasit i sammhället som lever gratis, men jag har faktiskt bidragit med A-kassan så jag anser mig ha rätt till att ta ut lite av dom pengarna nu en period

I övrigt så har det vart en sömnig dag idag, både Sigge och jag har vart vansinnigt trötta efter 2 dagars kursande.
Har försökt hitta tejp till löshår på internett
Sen var jag på stan ju och gick för att kolla en salong som kanske skulle kunna hjälpa mig med de fula fula fula hår som jag har men som man kan gissa sig till lätt så var det Stängt!!! min vanliga otur

Mamma har sagt till mig att jag suktar/pratar mer om mat nu än vad jag gjort tidigare och jag har fått
förklaringen Och jag är inte ensam! Följer en blogg från en tjej som har gjort samma resa som jag och där står det att ju närmare målen (maten) man kommer desto hungrigare blir man!.... så de så!

Dagens känsla/tanke: surar vill ha mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0