Fredag dag 38 (23-21)

Hopp så var de fredag igen så jävla tråkigt,
Var på mortens igår en snabb sväng, drack en ramlösa, lyssnade 5 min på ett band på Uddevalla-kassetten, de lär skit, en har storhetsvansinne så hans instrument hördes högst (bas), den andre är väldigt duktig, tycker han skall satsa på bättre musiker.
Jag måste vara på dåligt humör inom mig för jag tycker väldigt mycket negativa saker, en grej som jag ABSOLUT inte kommer att ta upp här men som ligger och gnager
Iaf så träffade jag på gamla arbetskamrater och tog sällskap hem med en jätte go tjej, hon har träffat på en idiot till kille, men det var tur att han visade sitt rätta jag i tid, men det gör ont att se att hon är ledsen, jag har ju själv upprepade ggr träffat på idioter så jag förstår vad hon går igenom.
Numera så vill jag inte träffa någon för jag är övertygad om att nästa snubbe kommer att vara fysiskt elak för det har jag inte vart med om än

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0